......
یـــــ♥هــــ دخـــ♥ـــــمـــ♥ــــل بـــ♥ــلا
وب خودم خواستی بخواه نخواستی نخواهـ


......


آپلود عکس



نظرات شما عزیزان:

lalalooloo(mehdi)
ساعت16:27---14 آذر 1393
سلام.خوبی ابجی. نشناختی فکر کنم.
من مدیر وبلاگ raplog.lxb.ir هستم.قبلا ها میومدم تو وبت یه چند وقتیه که نت نداشتم نیومدم. گرچه خیلی وبت پیشرفت داشته. راستی این مطلبت خیلی خوب بوددددد


شــقــایــق
ساعت20:19---16 آبان 1393
وای وبت خیلی خوشمله عسیسم...به گــــــالری من سر بزن منتظرماااااا
پاسخ:مقسی حتما


missnarges
ساعت12:44---1 مهر 1393
به گالری منم بیــــــــــــــــــــــــــــ ـا
پاسخ:حتمه آبجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ نوشته شده در شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, ساعت 15:41 توسط ♫Ѧṽ@♫ :

Design By : Bia2skin.ir