.
یـــــ♥هــــ دخـــ♥ـــــمـــ♥ــــل بـــ♥ــلا
وب خودم خواستی بخواه نخواستی نخواهـ


.


آپلود عکس

 

آپلود عکس



نظرات شما عزیزان:

lalalooloo.mehdi
ساعت20:22---14 مرداد 1393
ما پسرا از لج شما در میایم. حریفتونم میشیم. ولی ما خیلی دلمون به دخترا وابسته میشه. نمیتونیم از گل نازکتر بگیم. شماها فکر کردید هیچکی حریف نیست. ولی دوست نداریم غم دختری رو ببینیم. خودم وقتی بچه بودم با اینکه پسر بودم وقت میرفتیم بازار حرف حرف من بود. هرچی میگفتم باید اجرا میشد. و.اگر نه بازارو خراب میکردم.


Proshat
ساعت15:29---12 مرداد 1393
منم خیلی کم لج میکنم ولی لج که کنم هیچ کاری از دست کسی برنمیاد
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ.........هههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ساعت 13:23 توسط ♫Ѧṽ@♫ :

Design By : Bia2skin.ir